میرنیوز

بازی های رایانه ای

آخرین اخبار اقتصادی دارای کلمه کلیدی : بازی های رایانه ای

راداربازی؛ خبر خوب وزارت ارتباطات برای حل مشکلات گیمرها

 راداربازی؛ خبر خوب وزارت ارتباطات برای حل مشکلات گیمرها
2023-01-18T08:17:40+03:30
وعده وزارت ارتباطات برای رفع مشکل گیمرهای کشور تحقق یافت و با همکاری بخش خصوصی، بنیاد ملی بازی های رایانه ای و شرکت ارتباطات زیرساخت، سایت و اپلیکیشنی بنام ...

«فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟»|«جنگ با فضیلت»؛ دیپلماسی دیجیتال آمریکا در بازی‌های ویدیویی

 «فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟»|«جنگ با فضیلت»؛ دیپلماسی دیجیتال آمریکا در بازی‌های ویدیویی
2022-02-15T10:16:06+03:30
هدف از تسلیحاتی‌کردنِ دیپلماسی دیجیتال توسط ایالات متحده، ایجاد ارتباط با جوانان و اثرگذاری بر آن‌ها برای اِعمال فشار عمومی بر دولت‌‌هایشان است.

«فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟»|بازی های رایانه ای؛ ابزاری کارآمد در دیپلماسی رسانه ای آمریکا

 «فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟»|بازی های رایانه ای؛ ابزاری کارآمد در دیپلماسی رسانه ای آمریکا
2022-01-30T08:10:51+03:30
بازی های رایانه ای از مهمترین وجوه بازنمایی دیپلماسی رسانه ای آمریکا بوده که امروزه تبدیل به ابزاری کارآمد برای اهداف شوم سیاسی و فرهنگی این کشور شده است.

فضای مجازی، تهدید یا فرصت|راه اندازی گرایش بازی های رایانه ای در حوزه و دانشگاه

 فضای مجازی، تهدید یا فرصت|راه اندازی گرایش بازی های رایانه ای در حوزه و دانشگاه
2022-01-28T07:34:47+03:30
تربیت نیروی انسانی متخصص بازی های رایانه ای از مسائلی است که بنابر مصوبه شورای عالی فضای مجازی در دستور کار وزارت علوم و حوزه علمیه قرار گرفته است.

«فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟»|حمایت از بازی های رایانه ای؛ اولین گام حمایتی دولت در بودجه ۱۴۰۱

 «فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟»|حمایت از بازی های رایانه ای؛ اولین گام حمایتی دولت در بودجه ۱۴۰۱
2021-12-03T15:32:30+03:30
طبق اعلام سخنگوی دولت، سرمایه‌گذاری در تولید بازی‌های رایانه ای از منبع مالیات ۱۰درصدی بر بازی‌های خارجی، اولین قدم حمایتی دولت در بودجه ۱۴۰۱ است.

پیش‌بینی درآمد ۱۸۹ میلیارد دلاری دنیا از بازی‌‌های رایانه‌ای در ۲۰۲۲

 پیش‌بینی درآمد ۱۸۹ میلیارد دلاری دنیا از بازی‌‌های رایانه‌ای در ۲۰۲۲
2021-11-14T07:55:44+03:30
میانگین دستمزاد فعالان بازی های رایانه ای در شمال و غرب اروپا در سال ۲۰۲۱ حدود ۴۹۰۰۰ یورو است که بیشترین درآمد در اروپا در این صنعت را شامل می شود.

هزینه کرد ۴۳۰ میلیارد تومانی ایرانیان برای بازی های رایانه ای

 هزینه کرد ۴۳۰ میلیارد تومانی ایرانیان برای بازی های رایانه ای
2021-11-13T14:55:46+03:30
مجموع هزینه‌کرد بازیکنان پلتفرم موبایل در سال ۱۳۹۸ حدود۲۹۰ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۲۸ درصد سهم بازی‌های موبایلی بومی است.

سهم اندک ایران از بازار ۱۵۹ میلیارد دلاری بازی های رایانه ای در دنیا

 سهم اندک ایران از بازار ۱۵۹ میلیارد دلاری بازی های رایانه ای در دنیا
2021-11-05T07:42:25+03:30
دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به ضرورت حکمرانی فعال در بازی های رایانه ای گفت: در حال حاضر ۹۵ درصد از بازی ها خارجی در کشور و سخت افزارها ۱۰۰ درصد خار...

آغاز همکاری استراتژیک مایکروسافت و سگا در ساخت نسل آینده بازی های رایانه ای

 آغاز همکاری استراتژیک مایکروسافت و سگا در ساخت نسل آینده بازی های رایانه ای
2021-11-03T08:55:49+03:30
شرکت مایکروسافت و سگا (SEGA) با هدف ساخت نسل جدید بازی های رایانه ای، همکاری استراتژیک خود را آغاز کردند.

اندونزی؛ پیشتاز کشورهای اسلامی در تعداد کاربران شبکه های اجتماعی

 اندونزی؛ پیشتاز کشورهای اسلامی در تعداد کاربران شبکه های اجتماعی
2021-10-23T09:02:29+03:30
اندونزی با ۱۷۰ میلیون نفر کاربر فعال در شبکه های اجتماعی از کشورهای اسلامی پیشتاز در استفاده از شبکه های اجتماعی در دنیا به شمار می رود.

فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟| ضرورت اجتناب ناپذیر تولید بازی های رایانه ای تراز انقلاب اسلامی

 فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟| ضرورت اجتناب ناپذیر تولید بازی های رایانه ای تراز انقلاب اسلامی
2021-09-12T13:48:38+04:30
تولید بازی های رایانه ای تراز انقلاب اسلامی، ضرورتی اجتناب ناپذیر برای مقابله با جنگ نرم دشمن و حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و هویت بومی است.

فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟|ضرورت حمایت همه جانبه دولت از صنعت بازی های رایانه ای

 فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟|ضرورت حمایت همه جانبه دولت از صنعت بازی های رایانه ای
2021-09-05T06:55:20+04:30
طبق مصوبه شورای عالی فضای مجازی، توسعه فضای کسب و کار در بازی های رایانه ای دارای الزامات متعددی است که در این گزارش به این الزامات می پردازیم.

فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟|چگونه می توان تهدیدات بازی های رایانه ای را به فرصت تبدیل کرد؟

 فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟|چگونه می توان تهدیدات بازی های رایانه ای را به فرصت تبدیل کرد؟
2021-09-02T08:51:30+04:30
طبق بررسی ها با توجه به اینکه بازی های رایانه ای دارای آسیب های جدی است، فرهنگ سازی در نحوه مصرف این بازی ها بسیار مهم و ضروری است.

فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟|پیامدهای اخلاقی بازی های رایانه ای خشن بر کودکان و نوجوانان چیست؟

 فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟|پیامدهای اخلاقی بازی های رایانه ای خشن بر کودکان و نوجوانان چیست؟
2021-08-06T08:42:32+04:30
بازی های رایانه ای علیرغم داشتن مزیت های متعدد، پیامدها و آثار منفی اخلاقی فراوانی را به دنبال خواهند داشت که در این گزارش به این مساله می پردازیم.

فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟| آسیب ها و چالش های عنصر خشونت در بازی های رایانه ای

 فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟| آسیب ها و چالش های عنصر خشونت در بازی های رایانه ای
2021-08-02T07:02:33+04:30
خشونت در بازی های رایانه ای آسیب ها و عوارض مختلفی به دنبال دارد. در این گزارش با اشاره به عوارض این بازی ها، برخی راهکارها پیشنهاد شده است.

«فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟»|بازی های رایانه ای؛ سلاح ارتش آمریکا در جنگ‌های ترکیبی

 «فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟»|بازی های رایانه ای؛ سلاح ارتش آمریکا در جنگ‌های ترکیبی
2021-07-24T09:20:03+04:30
بازی های رایانه ای را میتوان سلاحی برای جنگ های تبلیغاتی ایالات متحده آمریکا دانست. ارتش آمریکا به صورت مستقیم و غیرمستقیم از ساخت این بازی ها حمایت می کند.

ضرورت حکمرانی فضای مجازی در بخش سرگرمی و بازی های دیجیتال

 ضرورت حکمرانی فضای مجازی در بخش سرگرمی و بازی های دیجیتال
2020-11-30T08:29:50+03:30
دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به ضرورت حکمرانی در بازی های دیجیتال گفت: «آینده اقتصاد بازی‌های رایانه‌ای به عنوان موضوعی بسیار جدی باید مورد توجه...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)